Leta i den här bloggen

tisdag 29 maj 2012

BÄTTRE IDAG, PUH!

 Jag idag! Tog och klippte av mina byxor som jag köpte på H&M för ett tag sen. Storlek 42, ni kommer ihåg? :) Dom börjar ju tappa formen ganska rejält så dom blev faktiskt mycket bättre så här. Sen att dom är ganska stora nu, både bak och fram, är ganska skönt tycker jag. Jag gillar ju inte när det sitter åt. ;)
 Har kikat på dessa sandaler några gånger nu och så bestämde jag mig för att göra ett klick. Nej, då är dom slut. Aj, aj. Har satt upp mig på bevakning nu. Jäkligt snygga, enkla, stilrena och framförallt ett bra pris, 249 kr. Hade även tänkt klicka med fransväskan nedanför. Kan ju vara kul med nåt nytt, inte bara skötväskan. ;) Men då får det vänta tills sandalerna kommer in igen.
 Bilder lånade från http://www.stylebytyra.se/
Jag och Hilma på morsdag. Dennis är fotograf! :)

Puh, så mycket bättre det är idag och Hilma sov så mycket bättre inatt. Jag tackar gudarna! :)
Hon sov först 5 h till första amning sen 4 h till andra. Det blir sån stor skillnad verkligen när hon bara ammar två gånger. Sen är det ju väldigt skönt att redan andra natten gick så pass mycket bättre efter att hon flyttat till sin säng. Duktig kicka!

Idag har vi varit i Heby hos Svärdan och Ellen. Eller ja, Ellen träffade jag inte för hon sov hela tiden, haha. Men vi käkade iaf lunch på Värdshuset och sen promenerade vi runt lite i Heby. En mycket, mycket trevlig dag!

När jag kom hem här så gjorde jag mig ett stort glas kaffe och så satt jag mig på altan ett tag och läste lite tidning medans Hilma låg i gymmet. Nu sover hon så då passade jag på att blogga. :)

Imorrn är det mammagrupp som vanligt. På eftermiddagen åker jag upp med Hilma till mamma så får jag ta mig en springtur faktiskt. Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar