Leta i den här bloggen

torsdag 3 maj 2012

DAGENS



Topp från Gina (stl L så den är som en klänning nästan), sneakers från Skopunkten.
Från igår på våran mammaträff. Underbart det var att kunna sitta ute på gräset!


Hej hopp!

Sorry för dålig uppdatering.
Hade som sagt Matta och Sofie här nästan hela dan i tisdags och på kvällen var jag ut på en löprunda, första 5 kilometrarn (weird stavning, haha). Det gick faktiskt bra men höll ett lågt tempo. Känns iaf gött att ha testat på det inför Vårruset. :)

Gjorde ett litet klick från Gina Tricots hemsida förra veckan och då fick bl a halsbandet ni ser på bild följa med. Bär det idag också som ni ser på bilderna. Gillar det massor. Bloggade ju för ett tag sen om att jag tyckte det var så snyggt med två olika längder så där på halsbandet så nu har jag ett. :) Annars var det bara en klänning som var bra som jag behåller.

Idag har jag lunchat på stan med mamma och nu ska jag snart vara kontaktperson. Vi ska se på film, "Baksmällan" ( har inte sett den).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar