Leta i den här bloggen

måndag 28 maj 2012

DAGEN JAG HADE KUNNAT VARIT UTAN

Idag har det varit en riktig jävla skitpissdag! Trött som en, ja, jag vet inte vad! Hilma sov hela natten i sin säng och det gick bra. Men hon var vaken fler gånger än vanligt så imorse när vi vaknade vid 8 så kände jag mig totalt knäckt. Hon har även varit lite så där missnöjd hela dan och det tär ju också när man själv är trött. Sen nu här på kvällen fick jag för mig att testa ge henne ersättning för jag tänker att hon kommer bli mättare på det och kanske sova mer. Det är ju inget som säger att det skulle bli så om hon hade druckit. Nej, men det gick iaf åt helvete. Jag grinade och hon grinade. Hon fick amma till slut och så la jag henne i sin säng och så somnade hon efter en kvart.
Nu måste jag också lägga mig så jag får sova så mycket som möjligt. JÄVLA SUGDAG, hoppas det blir bättre imorrn.

Godnatt!

1 kommentar:

  1. Hej, det är väldigt olika vem som tar bilderna men oftas min sambo eller självutlösaren, ibland vänner =).

    www.alexandrastyle.se

    SvaraRadera