Leta i den här bloggen

lördag 12 maj 2012

INSTAGRAM

Tjena, tjena, tjena!

Haha, okej den var dålig, (alltså hälsningsfrasen) för er som fattar! ;)

Idag har jag varit och hälsat på min brukare som jag annars jobbar med. Var längesen jag såg henne så det var trevligt. Efter det blev det lunch på stan med Erik och Karin.

På vägen hem slank jag in och hyrde "The girl with the dragon tattoo". Läste en kompis blogg häromdan och hon hade inte gett bra betyg så vi får se vad vi tycker.

Shit, börjar få nog av lugna hemmakvällar på helgerna nu, haha. Nej, det lät hemskt kanske. Men jag längtar sååå mycket tills den dan jag kommer få partyfixa mig och gå ut och dansa! OCH dricka vin såklart! ;) Nästa måndag, den 21:a, då har jag varit nykter i ett år. Den ni! Haha...

Ja, och så angående bilden! Om det är någon som skulle vilja följa mig på Instagram. Nej, fråga inte varför mitt användarnamn är "struten1"! ;)

Ni får dagens senare! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar