Leta i den här bloggen

lördag 19 maj 2012

DAGENS



Godkväll!

Kom hem från mamma och pappa för ca 45 min sen. Har varit jättetrevligt och sååå god mat vi fick. Min mamma är så duktig att fixa så mycket olika tillbehör och såser och grejer när vi får grillat. Åt som satan! :)

Lite trist bara att det blir lite tokigt med Hilmas kvällsrutin sådana här gånger. Jag tycker det är jättejobbigt att bryta den när man lyckas få in en. Hon brukar somna mellan 20.00-20.30 varje kväll. Hemma hos mamma och pappa började hon gnälla redan vid 19.30 för hon var väl trött. Så strax före åtta så somnade hon i vagnen men så vaknade hon igen 20 min senare.
Nu har vi båda försökt söva henne i 40 min och det är omöjligt att få henne att komma till ro. Och jag som inte har nåt tålamod tröttnar ganska fort och blir irriterad. Jag gick ut från rummet och så fick Dennis ta över. Så man är...
Nu är det iaf väldigt tyst där inne så kanske nu då. 

Annars så har vi varit i Måns Ols på dan idag och både lunchat och fikat med Matta och Sofie. Supernice väder och jag fick inviga mina nya kilklackar från Skopunkten. :)
Byxorna är bara andra gången jag använder men dom börjar säcka lite. Köpte ju då stl 42 på dessa också som jag gjort med de andra två. Jag är allergisk mot när det sitter åt men tycker även det är drygt när det hänger så ja. Kanske blir en undanhängning snart på dom. Tur dom var billiga iaf, 149 kr. :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar