Leta i den här bloggen

onsdag 30 maj 2012

20120530

Godkväll!

Precis nattat Hilma. Det tar verkligen längre tid för henne att komma till ro när hon ska somna i sin säng. Men det är väl okej antar jag. Jag sitter ju här vid datorn i rummet intill bara tills hon somnat. Hon var vaken mer inatt igen. Jag somnade 22.30, 23.30 skulle hon redan amma första gången, seeegt. Funderar om jag är lite snabb att ta upp henne för att mata. Hon kanske egentligen inte behöver äta. Kanske ska testa inatt få se om hon kan somna om bara. Ja, ja, ett jäkla pyssel ska det vara. ;)

Här på kvällen har vi varit hemma hos mamma och pappa och fått mat. Mamma fick även vara lite barnvakt så jag fick springa. Sprang bara 3,7 km men det var alldeles lagom. Snitt 5.49 min/km. Jag längtar så jag går åt tills jag blir en bättre löpare. Som sagt, jag har inte mycket till tålamod jag inte. ;)

Imorrn bitti får jag besök av lite brudar, Emma, Emilie och Sabina. Vi ska äta frulle ihop, så trevligt så ska det bli.
Sen kommer Dennis hem imorrn, längtar efter honom. Men den här veckan har gått kanonfort, skönt!
Kram och godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar