Leta i den här bloggen

måndag 14 maj 2012

HILMA, 3 MÅNADER IDAG

 Karin och Hilma i lördags när vi var och lunchade på Cafè Silver! 
 Sam och Hilma gymade lite ihop igår ute på altan! :)
 Finaste kollaget Sofie hade gjort och lagt upp på sin Instagram. Såg det i fredags och blev alldeles rörd! <3
Gick nyss in och kikade på bilderna Dennis fotade när jag var gravid så jag var tvungen att bjussa på denna lite crazy bild! Satans vad tjock jag var alltså, haha. 

Oj, vilken underbar söndag vi hade igår! Först åt vi kycklingsallad sen blev det päronpaj med vaniljglass till kaffet. Äh, sen körde vi på med kvällsmat också, haha. Så då grillade vi korv med bröd. Så himla trevligt verkligen! Vi var ju inte så där jätteduktiga att planera dopet heller. Men nu är det helt ändrat. Nu blir det inte dubbeldop ändå utan vi har det var för sig. Äh, det är jag som krånglar.
Inatt när Hilma hade ammat och somnat om så gott så kunde inte jag somna. Så då började jag grubbla massa på det där dopet att det kommer bli krångligt och ja, jag kommer inte gå in på allt jag funderade på. Jag har iaf pratat med Sofie om det och vi var överens om att ha det var för sig men att deras familj självklart kommer att vara med! :) Så var det med den saken!

Just nu pausade jag i lite röj här hemma. Håller på att rensa ur bland skor och kläder. Väldigt nödvändigt faktiskt. Många skor jag inte kan ha längre fast det är skor som jag säkert ändå inte skulle använda. Så det åker på insamling.
Blåser verkligen storm ute idag så det här var en passande syssla. Vi ska iaf hem till mamma på eftrmiddagen och fika lite. 
Outfitbilderna från i lördags har nu Dennis raderat så det blir inga. :(
Kram på er!                                                                                                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar