Leta i den här bloggen

lördag 26 maj 2012

GÅRDAGENS

 Tischa och kjol - H&M, sneakers - Skopunkten

Ny skjorta inhandlad igår på Lindex, 199 kr. Gillar den riktig mycket. Det är transparent tyg längst ner så jag känner att man måste nog ha kjol eller byxor som är lite högre för det var inte så smickrande att visa magen. ;)

Hej på er!

Här kommer gårdagens outfit. Var aldrig läge att sitta vid datorn igår. Sprutorna gick bra, klart hon var ledsen just vid sticket men det gick över fort. Efter det gick vi ner på stan och lunchade sallad på Johanssons sen gick Dennis hem med Hilma och så hade jag lite "egentid". Var bl a på H&M, Kicks och Lindex. Köpte lite mer sommarkläder till Hilma. Prövade även ett par sandaler på H&M men blev lite tveksam. Jag har ju mina gladiatorsandaler från förra året men dom känns lite passè faktiskt. Är ju det lite mer enkla, stilrena som gäller nu. Det var iaf dessa nedanför. Hade helst velat ha svarta (tråkig som man är) men det fanns inte i 39:or. Ja, jag tänkte att det får vänta lite så kan man tänka på saken. 


På eftermiddagen sen började Hilma bli lite mer kinkig och BVC-tanten sa att det kan dom bli om dom får ont så hon fick alvedon då och det gjorde susen. 
Men sen när den inte verkade så mycket längre så blev hon ledsen igen och jag tog tempen på henne då och då hade hon 38,8 men det hade inte gått 4 timmar sen hon fick första alvedonen så då la jag henne för hon var sååå trött. Så hon somnade vid 19.00.

När jag gick och la mig sen framåt 23 så vaknade hon och fick äta. Natten var sen iaf lugn. Hon åt 2 ggr som vanligt men vid 6 var det slutsovet, då fick Dennis gå upp med henne så sov jag till 9.00, gött! :) Idag har hon varit våran vanliga, glada lilla Hilma! 

Idag har det tvättats fönster här hemma. Nedervåningen och på altan. Altan hjälptes vi åt med så det var skönt! Man är så nöjd efteråt. :)
Nu har jag precis kört lite coreövningar så nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka lunch. 
Just det, jag var ju ut och sprang igår igen. Blev 5 km och snittade 5.57 min/km. Det var fruktansvärt varmt och jag mådde lite illa på slutet. Men var iaf nöjd efteråt. 

Ha en bra lördag alla och ikväll håller tummarna att Loreen faktiskt kammar hem hela skiten. Man är ju lite orolig för dom där små ryssgummorna. Dom är ju för söta och jag blir alldeles glad när jag ser och hör dom, hihi. 

Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar