Leta i den här bloggen

fredag 11 maj 2012

SHOPPING...IGEN

 Nya skosnören gör lite skillnad kan man säga. :)
 Fy fasen, jag kan handla skor jag, haha. Två par nya från Skopunkten, gav 298 kr för båda. :) Mina fötter har ju då blitt lite större efter graviditeten så mina ballerina jag har är för små. Sen ville jag bara ha dessa kilklackar som jag tycker är superfina. Kan det bli varmt nån satans gång då så man får börja använda!

 Två nya lack från Isadora. Det över är nr. 119 och heter "Smashy Cerise" och det känns ju riktigt sommarfräscht! 

 På köpet fick man även denna pensel så kan man måla egna mönster på naglarna lättare. Bör testas! :)

Godförmiddag!

Ingen bloggning på två dar, sämst, I know! Men hela onsdagen bara rann iväg med coreträning på fm och mammagruppsträff typ resten av dan. Igår var jag, Hilma och mamma till Västerås. Jag behövde gå på deras H&M för jag ville handla löpartights där (vårat H&M har inte sportkläderna). Hittade ett par riktigt schyssta för 249 kr och så blev det lite till Hilma också. Hon äger inga bodies med kortärm så det blev 3 st nu till sommaren. Så blev det även två par söta shorts, två pyjamasar och en solhatt som ni ser på bilderna.
Vi hade en riktigt trevlig dag med lunch på Vivaldis och eftermiddagskaffe på mitt kära Waynes. :)

Idag har Dennis lämnat oss för en tripp ihop med Matta till Stockholm. Dom ska se på hockey. Vi hade inte bokat upp oss på nånting alls då dom bestämde sig för att dra imorse. Och regnet öser ner utanför så inte kan man gå ut heller. Nej, men jag har bjudit in oss till Emilie på eftermiddagskaffe och ikväll får vi middag hos mamma och pappa så det här dan det går ju den å. :) Kramelikram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar