Leta i den här bloggen

torsdag 17 maj 2012

KRISTI HIMMEL

 Mitt härliga mammagäng från igår på våran träff! Gud så vi kan mala, haha, men det är sååå trevligt och är så glad att jag har dom! Ursäkta den dåliga bildkvaliten, allt är taget med mobilen!
 Hilma och Emilia i babygymmet! Skiljer 2 veckor på dessa två.
 Fina Maaike håller i sötnosen Elliot!
  Jag och Hilma kikar storbildstv. :) Rödfejja p g a träningspass ;)


Hej på er!

Hoppas ni har haft en bra och härlig Kristi himmel idag! Vi har haft en alldeles perfekt dag.
Imorse hade Hilma sovit klart kl 7 och jag var helt förstörd så då fick hon gå upp med pappa och så sov jag i 2 h till, så jäkla skönt!
På dan var vi till Dennis syster och grattade henne då hon fyller 40 idag.
På eftermiddagen så tog jag bilen upp till eljusspåret och gick ett varv med stavar och sen sprang jag ett varv, så sjukt slut jag var efter det. Det där satans elljusspåret tar knäcken på mig, haha! Men jäklar vad härligt väder det varit idag. Hoppas det håller i sig nu.

Nu har jag precis nattat Hilma och på nedervåningen sitter det ett helt grabbgäng och kikar på hockey. Men Sofie är på väg hit så jag behöver inte vara ensam tjej. :)

Imorrn förmiddag bär det av till Johanna och hennes Stina. Vi blir ett gäng tjejor och  så ska vi få mat där, lyx! :)

Ha det bra, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar