Leta i den här bloggen

tisdag 5 juni 2012

20120605

 My och Hilma på Emilies altan på förmiddagen!
 Dagens lunch, galtmacka à la Linda: tonfisk, lök, ägg, cremefraiche, majonäs och curry, MUMS!
 Gårdagens look. Drog fram min supergamla jeansjacka som jag gjorde till jeansväst förrförra sommaren. Like it! Långkjol, tischa och sneakers. Enkelt och bekvämt!
Tjaba!

Idag blev det en förmiddagsfika hemma hos Emilie. Har jag sagt hur mycket jag älskar kaffe? Haha, det är så underbart gott. Jag kunde ju knappt dricka när jag var gravid så jag håller på och tar igen det nu. :)
Jag kan typ nästan sitta och klunka i mig det på morgonen. Ska väl snart gå ner och brygga lite. Skulle kunna döda för nåt sött, gott till dock men nej, nej.

Tycker det är så konstigt. När jag, för ca 1 månad sen, skärpte till mig med allt godisätande och fikabröd så hände det ju saker på vågen direkt. Men jag var ju inte jätteduktig utan fuskade ändå en del. Nu har jag vart kanonduktig sen förra måndagen. Fuskade i fredags med äppelpaj hos Emilie och så åt jag två chokladbitar på lördag kväll. Nej nu väger jag ett kilo mer, grrrr! Men kroppen är ändå förändrad, känner mig "fastare" och jag får faktiskt på mig gamla byxor nu och det sitter inte riktigt lika tajt. Men det är ändå 7 kg kvar tills jag väger det jag gjorde när jag blev gravid. Känns som en lång väg att gå om det ska vara så här segt nu.
Haha, en vecka låter jag det gå sen har jag tappat tålamodet. En ivrig fan är jag! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar