Leta i den här bloggen

tisdag 19 juni 2012

PLANKAN

Här hemma "plankar" vi för fullt. Ganska intressant att se sig själv på kort göra plankan. Det visar att jag skulle behöva ner med rumpan lite ser jag. :) Idag har jag gått 7 km med vagnen, plankat 3*45 sek, en omgång på fm en omgång nu och så körde jag ett set benböj också. Så nu känner jag mig nöjd. :)

Har varit kontaktperson på eftermiddagen här, vi var och fikade på Johanssons och drog runt i lite affärer. Jag köpte ett par ljuslila jeans på Lindex som jag tänkte kunde passa till midsommar. Testade aldrig i butiken utan gjorde det nu hemma istället. Men nej, det kändes inte helt hundra så det blir att lämna tillbaka. Såg när jag kom hem också att jag hade fått rabattkuponger på Lindex (bl a valfritt damplagg 25%) så då ska jag försöka kika efter nåt annat på torsdag istället och se till att vara ensam så kan jag koncentrera mig mer och även prova där. ;)

Nu ska vi ner och testa lite gröt igen. ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar