Leta i den här bloggen

tisdag 12 juni 2012

DAGENS

 Topp-Gina Tricot, haremsbyxor-H&M, kilklackar-Citybird, halsband-Kappahl

Svart, svart och åter svart, det är min melodi det. ;)
Igår hade jag en dålig dag därav uteblivet bloggande. Idag är det mycket bättre så då får det bli ett inlägg. ;)
Min dag har bestått av lunchning på stan med lite vänner. På eftermiddagen tog jag bilen upp till mamma så fick hon vara barnvakt medans jag motionerade lite. Blev en 6 km promenad med stavar, kändes bra.
Sen fick jag kvällsmat där. Nu inväntar jag att fröken ska somna så jag kan gå och duscha. Hon är lite orolig, gnäller liksom. Kan få för mig att hon har lite svårare att komma till ro när det hänt mycket under en dag så här. Sen gör hon så mycket mer nu, som att hon vänder sig från rygg till mage, gör nå nya ljud och det gör hon typ hela tiden i vaket tillstånd. Hon ligger mycket i gymmet också och sträcker sig efter alla saker där så ja, jag det blir väl mycket under en dag för den där lilla hjärnan. ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar