Leta i den här bloggen

söndag 3 juni 2012

MIN HELG

 Trotsade skitvädret idag och tog mig en 9 km lång prommis med vagnen!
 Hilma testar att sitta i bumbostol hemma hos Emma. Ska köpa den av dom för den verkar vara så bra. :)
 I bilen på väg till Erikslund i fredags. Påsarna under ögonen är ett faktum. Eller ja, det här är inget mot hur det var igår. Hade sovit sååå dåligt två dar i rad och det syns så extremt mycket på mig. Hatar det!
 Aston i fredagskväll. Katter kan vara så konstiga. Han sov liksom i halva babysittern.
 Hilma i fredags. Klänning som hon fått från min kusin.
Linne från Gina Tricot 99 kr. 
Blev ju då lite shopping i fredags på Erikslund. Är sååå nöjd med allt men ja, vädret tillåter ju inte att man kan inviga nåt av det. Jo, såklart bh:n då. ;) 
 Shorts från Gina Tricot 199 kr.
 Shorts från H&M 99 kr.
 Superduper skön bh från Gina Tricot 59 kr. 
Så himla gött att kunna ha nåt annat än amningsbh. Den här funkar finfint att bara vika ner när Hilma ska äta. :)
Och så slog jag då såklart till på sandalerna från H&M till slut. Dom känns riktig bra faktiskt. :) Kostar 199 kr. 

Kom liksom av mig totalt med att blogga här i tre dar. Finns egentligen ingen anledning heller. Men ja, ni fick ju en liten bildbomb nu istället. :)

Alltså igår, det var det sjukaste, vidrigaste vädret nånsin ju. 2 juni och det var 5 grader, ösregn och storm. Nej, det var så gräsligt. Men årets Läderlopp i Tärnsjö gick av stapeln igår och jag älskar att vara publik på det så vi drog ut dit, jag, Dennis, Hilma och Emma. Hilma hade det såklart jättemysigt och gosigt i vagnen medans vi höll på att frysa ihjäl. Men vi var tappra och var där ute och kikade i 2 h. Stackrarna som var med och körde, det såg inte roligt ut. 

Nästa år kan det nog vara min tur igen. Fast att jag sa "aldrig igen" då för två år sen när jag körde. Men jag ska se till att vara mycket bättre tränad då. Framförallt på cyklingen.

Annars har det väl inte hänt nåt speciellt. Idag har jag varit ensam hela dan med Hilma för Dennis har varit i Linköping med en kompis och kollat på en massa flyguppvisningar, vet inte riktigt vad det var. :)
Så på fm blev jag bjuden på kaffe hemma hos Emma och efter det promenad i spöregn. 

Har gjort matlådor till Dennis nu på em också. Han brukar alltid göra dom själv så här på söndagar men idag var jag en snäll flickvän och hjälpte honom så sex stycken har han nu. :)
Ikväll väntas BB-final, det gillas. Jag tror faktiskt på Hanna J. 

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar