Leta i den här bloggen

lördag 23 juni 2012

BILDEXPLOSION PÅ MOI ;)


 Outfitbild från i torsdags. Avklippta jeans från Cubus, topp från Gina Tricot och kilklackar från Skopunkten.
 Hittade dessa superfina vita jeans på Lindex rea, kostade 200 kr. Som hittat! Funderade antingen att ha dom igår eller min klänning från förra året som jag beställde från H&M.

 Valet föll på klänningen då vi fick det finaste vädret man kunde tänka sig en midsommarafton. 
 Det är ju lite trixigt med klänning när man ammar. Men jag fick se till att gå in ett rum helt för mig själv så kunde jag dra upp hela klänningen. ;)


Jag och Hilma från igår!

Godförmiddag på er!

Hoppas ni hade en härlig dag igår. Det hade vi med sillunch hos ett par här i Sala på dan för att sedan avsluta  med grillning här hemma ihop med Matta och Sofie. En perfekt midsommarafton. Bättre än förra årets då jag var i vecka 8 eller nåt sånt och mådde piss. Världens aknehy och tvungen till att äta nåt typ hela tiden för annars började jag må illa, haha. Himla var världens nöjdaste flicka hela dagen och charmade alla på sillunchen. :)
Nu drar jag på mig träningskläder för en powerwalk med stavarna. Ha en bra midsommardag! Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar