Leta i den här bloggen

fredag 8 juni 2012

DAGENS

 Jeansjacka - Lindex (gammal), väska - Kappahl, byxor - H&M, kilklackar - Citybird


Äntligen får jag användning för min lilla bruna väska som jag fick av Annika i 30-årspresent. Det såg inte klokt ut när jag testade att ha den när jag hade en gigantisk gravidmage. ;) Men nu så. Gillar den jättemycket iaf.
Direkt efter tandläkaren (som för övrigt gick kanonbra och var över på 20 min, dock 1000 kr fattigare) så gick jag och Hilma ner på Johanssons och mötte upp Emma på kaffe. Sen rände vi runt på stan och gjorde massa ärenden. Och jag "råkade" shoppa.....igen. :) Ny mascara, pyjamas till Hilma, 2 toppar till mig, ett par linnebyxor. Och så sist men inte minst, present till Neo som fyller 2 år imorrn. Vi ska dit på fm och fira honom.
För ett år sen, när Neo då fyllde 1, då var jag ganska stissig när jag kom till Matta och Sofie för då hade jag precis gjort grav.test som visade positivt. Sjukt mycket blandade känslor var det då kommer jag ihåg...
Och nu har man världens underbaraste dotter och vi är så himla glada att vi fått henne. Min kärlek till henne har verkligen förändrats sen hon blev större, den har liksom blivit mer innerlig. En underbar känsla!

Från en sak till en annan. :) Har precis tränat lite tabataintervaller igen, sååå jobbigt så nu lär jag hoppa in i duschen så vi kan äta mat nån gång. Kram på er och ha en skön fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar