Leta i den här bloggen

söndag 24 juni 2012

DAGENS

Godkväll!

Dagens outfit lite slarvigt fotat i spegeln idag, så fick det bli. Invigde mitt knalliga linne från Gina Tricot, gillar`t! Lite mer bränna bara så... ;)
Ja, idag har det inte hänt så mycket alls. En lugn, skön förmiddag med kaffe och Nyhetsmorgon. På eftermiddagen blev det en fika i Månsan ihop med Emma. Bara hon och jag, inga barn. Det är kvalitetstid det. Förstår nu vad alla mammor menar när dom säger hur mycket man uppskattar att få komma iväg och göra nåt själv. Det här handlade om dryga timmen, men så värt det är verkligen. Underbart! Solen sken dessutom och jag brände ryggen lite. :)
Ingen träning alls idag och dessutom fuskade jag med brownie i Månsan. Så ja, man får stå sitt kast.
Ska iaf köra plankan en omgång nu.
Igår knatade jag iaf 9 km med stavarna och så blev det lite armhävningar och planka när jag kom hem.
Imorrn är det nog dags för en löptur iaf.
På dan blir det lunch i Månsan ihop med mina arbetskamrater. Man kan ju inte låta bli att hålla sig ifrån fast man är mammaledig. :)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar