Leta i den här bloggen

söndag 17 juni 2012

MIN HELG

 Sprang ett varv på elljusspåret i fredags eftermiddag. 
 Målade tånaglar och fingrar i samma kulör!
 Firade min underbara brorson Theo som fyllde 3 år igår.
 Han skrek av lycka när han såg sin tårta. :) 
Avslutade lördagskvällen med att kolla på Summerburst på tv. Shit vilken känsla det måste ha varit att va där. Var faktiskt riktigt avundsjuk men det är väl för att det spritter i mina "dansben" just nu. ;)

Sorry för kass uppdatering, har liksom bara inte blivit av. Har haft en väldigt bra helg. Fullt upp hela fredagen och hela lördagen så idag har det varit skönt med en lugn söndag. 
När det äntligen sprack upp här på eftermiddagen (regnet öste ner hela morgonen och förmiddagen) så tog jag och Dennis oss en promenad till Ica fram och tillbaka, riktigt skönt. Sen körde jag lite tabataintervaller här hemma. På kvällsmenyn stod det lasagne, så jäkla gott det blev. Vi testade även att ge Hilma lite potatispurè och det gick jättebra, hon svalde t o m. :)
Imorrn bitti är det dags att gå till BVC och prata om smakportioner. Efter det går jag direkt hem till Emilie på lite kaffe. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar