Leta i den här bloggen

torsdag 28 juni 2012

DAGENS


 Tröja - H&M, avklippta jeans - Cubus, kilklackar - Citybird, brillor - Gina Tricot
Tjolahopp!

Idag slog jag till på min bästa löprunda hittills sen Hilma kom. Hade egentligen bara tänkt att det skulle bli en 3-3,5 km eftersom jag sprang 5 km i måndags. När jag stannade trodde jag inte det hade blivit så där "långt", men det kändes okej iaf. Och tempot blev jag så glad över. Jag var bra trött när jag var klar och min nia höll typ på att sprängas men glad var jag. :)
Efter det blev det lunch/fika på stan ihop med Victoria, mycket trevligt!
Nu håller vi på och förbereder lite mat här hemma för om en timme ca kommer mamma, Erik och Karin över och äter. Pappa var visst iväg på jobb till Tyskland eller nåt och då ville inte mamma vara själv så dom bjöd in sig hit. :) Men det gillar vi! Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar