Leta i den här bloggen

tisdag 19 juni 2012

FIX OCH TRIX

Tidigare idag var jag tvungen att testa att ha Hilma i babybjörnen fast framåt. Funkade ju fint. :)

Som ni märker håller jag och byter layout fram och tillbaka. Men alltså jag får sån beslutsångest. Nu blev allt bara vitt, vitt, vitt. Jag vill liksom inte att det ska bli för grötigt utan det ska vara enkelt att läsa och kika runt. Men det här vette sjutton, kanske bara blev trist. Det innan tyckte jag var för mörkt. Ja, ja, jag känner lite på det här så får vi se.

Ångrar nästan lite det jag skrev i mitt inlägg igår kväll om att det inte gör mig så mycket att Hilma äter 3 ggr/natt. Hon gjorde det natten som var igen och idag har jag känt mig jäkligt sliten. Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu. Men jag håller nog i ett tag till. Det är ju så grymt skönt när hon somnat och man får vara själv ett tag. Idag hade det dock inte varit fel om Dennis hade varit hemma. Har mest bara velat kommit undan och få lugn och ro. Det är jobbigt att hela tiden vara "pass upp" när man är trött. Värre blir det väl å. ;) Men, men...Som tur är kommer han imorrn iaf. :)

Imorrn får jag hit mammagruppen. Känns jäkligt skönt att vara hemma faktiskt. Inte orkade jag tänka nyttigt heller till vårat fika så jag har gjort kladdkaka idag och det kommer serveras med vaniljglass och jordgubbar. Ska försöka behärska mig men man vet aldrig... ;) Kram och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar