Leta i den här bloggen

måndag 4 juni 2012

LITE GAMMALT

Här kan man snacka att man är olik sig mot idag, shit. På nåt konstigt sätt känns det som att jag lagt upp denna bild förut, för längesen. Ja, jag vet inte. Tyvärr vet jag inte heller hur gammal bilden är men skulle kunna tänka mig 3-3 1/2 år kanske. Haha, ser ju knappt ut som samma människa. :)
Sitter vid Dennis dator och hittade massa gamla bilder som jag faktiskt inte visste att vi hade kvar så det är superkul att sitta och kika på alla.
Nej, måste slänga med en till som jag gillade. Dennis som fotat!
 Nu tror jag bestämt fröken somnat där inne så nu ska jag kila ner och äta lite fruktsallad och läsa tidning, kvalitetstid helt enkelt.

Btw, måste skriva det också. Imorse efter frullen körde jag mitt andra pass med tabata-intervaller. Jo, nu ni. :) Nej, men det har jag fått från "Lofsans" blogg. Finns en app att ladda hem om ni är sugna: "Tabata-timer". Man kör aktivt 20 sek och vilar 10 sek. En och samma övning gör man i 4 min. Appen sköter allt. Grymt bra! Att träna hemma annars blir ju lite lätt att man inte tar ut sig ordentligt och inte har man nån riktig koll hur länge man hållt på o.s.v. Så det här var toppen. Gjorde första passet i fredags och då gjorde jag 8 olika övningar. Imorse gjorde jag nog bara 5 men svetten rann och det var så sjukt jobbigt. Gjorde bl a dips och armhävningar och jag känner fortfarande av det så himla mycket i armarna. Nej, så det här kommer jag fortsätta med. Ska försöka få till det minst 2 ggr i veckan iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar