Leta i den här bloggen

torsdag 14 juni 2012

DAGEN IDAG

 Kaffe på altan, bästa som finns!
 Idag har vi kört på blommiga shorts från Gina Tricot, supersköna!
Läste Sofis Mode här på eftermiddagen och föll pladask för den här klänningen, tror den var från Vila.

Hello!

Äntligen är mannen i huset hemma, det gillas. Ikväll blev det tacos på menyn. Känns nästan som vi äter den en gång i veckan, men det är ju så förbaskat gott. Höll ju på att spy när jag åt det under graviditeten men nu så, nu funkar det finfint!

Annars så började jag dagen med en 5 km promenad, förbi affärn bl a. Sen fixade jag fruktsallad tills min vän kom på eftermiddagen. Det var väldigt trevligt att ses eftersom det var så längesen. Jag och Hilma ska ta en tripp till henne i Katrineholm i juli för då ska hon ha examensfirande, det kommer nog bli en trevlig dag.
Ja, mer än så har inte denna dag bestått av. 
Imorrn blir det lunch på stan på ett nygammalt ställe kan man väl säga. Det har öppnat, stängt, öppnat, stängt med olika ägare hela tiden fast nu är det samma ägare som var där för 10 år sen som kommit tillbaka. Ska bli spännande att se om dom leverarar än idag. ;)
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar