Leta i den här bloggen

onsdag 13 juni 2012

EN BRA DAG

Dålig form Lofsan är i. Herregud vilka magmuskler! Läste att hon har varit med och tävlat i Gladiatorerna i helgen som var. Det kan ju bli riktigt spännande att se sen.
Bild lånad från http://petra.metromode.se/

Godkväll!

Vilken trevlig mammaträff det blev. Idag var vi allihopa, t o m en mamma till så ja, sammanlagt 7 mammor med bebisar. :)
Maaike hade gjort en riktigt fräsch lunch med lax, kyckling och en bulgursallad till, mumma!
Körde lite coreövningar ute på altan på em. Kände mig stressad för Hilma började bli lite trött och jag ville bada henne innan sovning så nja, jag tog inte ut mig ordentligt. Får väl bli sådana pass ibland å. Kör iaf  "plankan" varje gång eftersom dom säger att den ger bäst effekt på magmusklerna.
Åt mellis så sent här hemma så jag kände mig inte så sugen på min korvstroganoff i kylskåpet så det får bli lite äggröra, en smörgås och te istället nu.
Imorrn får jag besök av en gammal vän som jag inte träffat sen i september förra året. Kram

PS: Idag somnade Hilma direkt när jag la henne i sängen. Den där fröken vet man inte vart man har. ;) DS.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar