Leta i den här bloggen

onsdag 6 juni 2012

DAGENS




Så, nu har jag äntligen testat min "hair-donut". Ser nu på bilderna att jag slarvat lite under där. Men, men... Det var iaf väldigt enkelt att sätta upp. Jag har satt två gummisnoddar runt håret och därefter virat runt det och satt i hårnålar. Ja, det där var ju inte nån direkt ingående förklaring men jag googlade hur man gjorde och det kom upp lite olika alternativ så då valde jag snoddarna. :)

Idag har det iaf varit en helt vanlig dag för oss. Inte tänkt nåt speciellt på att det är nationaldagen. Tränade lite core här hemma på fm sen på em var jag, Karin, mamma och pappa hem till Rikard, Helena och Theo på lite fika. Så inte händer det så mycket här inte. :)
Ha en bra kväll! Kram

1 kommentar:

  1. Snyggt! Jag har blivit helt såld på min donout. Det där med snoddarna måste testas. Jag bara knölar runt det på nåt sätt och i med massa spännen :)

    Ha en fin kväll
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera