Leta i den här bloggen

onsdag 2 november 2011

20111102

Ja ni, Dennis har det inte lätt. Få se detta "trailertrash" här hemma på kvällarna. Hahaha!
Nej, men så bedrövligt ful man kan känna sig. Det här är hans njurbälte som han har när han kör fyrhjuling. Så jag har lånat det några kvällar nu. Känns genast lite bättre i svanken när man "håller ihop" det hela lite. Men nu har jag precis klickat hem ett riktigt gravidbälte från Familjeapoteket.se. Den tröjan, dom byxorna säger jag bara. Men vill man vara bekväm så. ;)
Idag har jag varit i Västerås och badat med min brukare. Har även haft den andra assistenten med idag som lite avlastning. Huur skönt som helst att jobba två, händer aldrig. Allt blir så mycket roligare då. :) Så en mysig fika unnade vi oss på Espresso House, mmmm... :)
Så lycklig jag blev när min arbetskamrat säger att det är 20 % rabatt på alla lack på Kicks. Ja, vad är det första Linda tänker då?! Ohhh, ett till Essie-lack! Ja, tack! Så nu blev det färgen "Mink Muffs". Älskar`t och älskar deras härliga namn på lacken. :)
Fick även ett tips på en ögonkräm. Är sååå kass på att vara noggrann med sånt. Jag bara smörjer med "Niveas face & body" i nyllet jag. Tydligen ska man absolut inte smörja den känsliga tunna hyn runt ögonen med vanlig lotion vilket jag gör. Så nu ska jag bli duktig med det! :)

1 kommentar:

  1. Är det jultomten på första bilden??? ;-)

    Kraaam

    SvaraRadera