Leta i den här bloggen

torsdag 10 november 2011

FASEN SÅ UNDERBART DET VAR






Måns Ols idag!

Hello!!

Guuuud, jag vad jag kan längta tillbaka till Kroatien. Satt och kollade igenom bilderna och var därför tvungen att lägga upp några. Och shit, trodde inte jag skulle säga det någon gång: men va smal jag ser ut på bilderna! Är väl för att man känner sig som en padda just nu. Jag längtar verkligen till att få börja träna ordentligt igen... Det kan på nåt sätt kännas dumt att jag sitter och skriver att jag längtar efter träningen. "Mitt barn då?", kanske vissa tänker. Jo självklart, men jag har ju faktiskt inte en aning om hur det kommer att va att bli mamma. Min träning vet jag hur det är och det saknar jag, så är det bara. Jag tvivlar inte på att det är en underbar tid jag kommer att ha framför mig men självklart också jobbig. Jag försöker verkligen ställa in mig på att det kommer bli tufft. Bla, bla, bla känns det som det där blev men, men... :)

Denna dag började iaf med en långfika ihop med bara Emma, det är inte ofta, mycket trevligt. Sen blev det 6 km promenix och stopp vid Månsan för lunch med Dennis och nu har vi ganska nyligen kommit hem. Skööön dag! :) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar