Leta i den här bloggen

söndag 20 november 2011

RIGHT NOW


Godförmiddag på er!

Gick av dygnspass 9.00 imorse, skönt. Idag testade jag grahamsgröt till frukost, guuud så himla gott säger jag bara. Vill variera mig lite (helt plötsligt ;). Kör ju på samma frukost jämt, jämt, jämt. Men det här var ett säkert kort iaf. :)

Just nu (med avbrott för lite bloggning då) så kikar jag slutet på Nyhtesmorgon, läser lite Chic och har nymålade naglar. Idag blir det lugnt, lugnt, lugnt. Har väldigt ont i svanken och ner i höften igen. :( Fan, om det det ska behöva vara så här dom sista 2 månaderna.
Ska iaf fika med Soffan och Neo i Månsan på eftermiddagen, det ser jag fram emot. Kramis

PS: Kommer ett inlägg om sko-cravings senare och även ett gravid-cravings som är typ hur konstigt som helst, haha. Håll till godo! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar