Leta i den här bloggen

tisdag 22 november 2011

20111122

299 kr
99 kr
299 kr
249 kr
249 kr

Allt från Gina Tricot.

Sitter och drömmer mig bort lite bland snygga kläder. Tror nog jag ska önska mig ett presentkort på Gina i julklapp. Så kan jag shoppa mig massa nya snygga kläder sen när magen är borta. :)

Om en timme ska jag ner och luncha med lite vänner på stan och på eftermiddagen är det äntligen dags för föräldrargrupp igen, det ser jag fram emot!
Annars så försvann huvudvärken med en god natts sömn men den är nåt som inte riktigt stämmer känns det som. Jag mår lite illa och känner mig konstig i kroppen. Är så rädd för att börja må dåligt igen som jag gjorde i början av graviditeten. :S Dom säger väl att man kan börja må sämre igen i sista delen av graviditeten. Hoppas verkligen inte.... :(

Ha en bra dag! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar