Leta i den här bloggen

fredag 25 november 2011

DEPPAD

Godkväll på er! Jag vet jag är tråkig som bara skriver lite text och inte kommer med några bilder. Men jag är i en sån jäkla dryg svacka just nu. Jag har mått bättre idag, spydde bara lite imorse. Har återgått till postafen, suck. Det verkar ju iaf bero på graviditeten. Det är ju helt sjukt att jag ska börja må dåligt igen, blir så ledsen. Har liksom levt i nån konstig bubbla här tre dagar nu, det är jättesynd om Dennis. Blir ledsen för minsta lilla grej och känner bara att jag inte känner igen mig själv. Var iaf ut och gick en promenad i blåsten på eftermiddagen, blev 7 km, jätteskönt med frisk luft. Imorrn ska jag ta mig i kragen och julpynta. Hoppas allt är bra med er iaf! Kram

1 kommentar:

  1. Stackare. Vet hur det känns. Har du testat sea-bands? Finns bl a på Apoteket mot illamående. Funkar på min Emilia när hon blir åksjuk och ska vara bra mot graviditets-illamående oxå. Som armband med nån magnetkula. De funkar faktiskt.

    Kram och hoppas det bara är dum magsjuka
    /Vivvi

    SvaraRadera