Leta i den här bloggen

torsdag 17 november 2011

DENNA KYLIGA NOVEMEBERDAG....

Mamma och Theo, fullt upp med matning.


Så himla söt lilla Theo som inte kunde låta bli att börja äta av fågelmaten, haha. Ingen fara, lussebullar som mamma hade tagit ur frysen tidigare idag. :)

Klänning - Vila, boots - Skopunkten, jacka - Ellos
Okej, vad gillar vi korvstopps-varningen? Haha, fasen snart går det inte att stänga jackan längre. Vette sjutton vad jag ska ha för vinterjacka då faktiskt.

Godkväll!

Ja, idag har min lediga dag varit helt fullproppad känns det som. Och inte hinner jag skriva nå mycket nu heller för jag måste ner och kika på "Handen som gungar vaggan" som börjar nu nio på 9:an.

Jag har iaf haft en bra dag som mest spenderats ihop med min kära mor och min underbara brorson. Varit kontaktperson på eftermiddagen också. Shoppade ett jättefint pannband på Lindex som jag ska visa en annan gång. Imorrn kanske...

Är ledig imorrn å men ska med den andra assistenten och min brukare till Västerås för vi ska på en grej där som det är bra att båda två är med på. Så jag drar imorrn bitti vid 9.00 men kommer hem igen vid lunch. Så vi hörs då! Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar