Leta i den här bloggen

fredag 11 november 2011

NYTT STIFT

Så här öde och gråmulet var det imorse när jag var ute på powerwalk innan frulle.
Bilden ger verkligen inte rättvisa till färgen på detta läppstift, men, men...

Nytt läppstift inhandlat idag. För en gångs skull. Jag köper aldrig läppstift. Ville ha nåt nytt till festen imorrn.

Sorry att ni aldrig får nån "dagens"-bild. Har ju inte blivit nån på en vecka nu. Men det är minneskortet som är trasigt så jag måste köpa ett nytt. Ska iaf be Dennis fota min partyoutfit imorrn kväll med mobilen så blir det säkert nåt hyffsat iaf.

Nu måste jag sticka. Ska käkas pizza med Matta och Sofie ikväll, myyyys.... :)

Just det: dagens motion: 3 km imorse innan frukost. På jobbet: 6,4 km. Jäkla gött! :)))
Viktuppgång hittills (vägde mig imorse, måttligt nervig) : 11,5 kg. Kram

2 kommentarer:

  1. Vad är det för öde vägar du hittar att powerwalka på månne .-) Ser inte såååå upplyftande ut...

    Snyggt läppstift och hoppas ni får kul på festen ni ska på

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Haha jag går ut mot sorf, inte direkt upplyftande faktiskt men musik i öronen gör det lite bättre ;)
    Tack vännen! Det är Berga och Johanna som har flyttat ihop, ska bli spännande att se deras hus! :) Ha en bra helg! Kram

    SvaraRadera