Leta i den här bloggen

tisdag 1 november 2011

DAGENS



Magen börjar bli stoooor! 15 veckor kvar, vart ska det sluta? ;)

Hej på er!

Har precis kommit hem från Västerås. Har varit där med tjejen jag är kontaktperson åt. Vi var och såg Svensson, Svensson. (Ja, det var mest för hennes skull, jag hade inte valt att gå på den ;)
Jag hade inga förväntningar och det behövde jag inte ha heller för den var inte särskilt bra.

Men gud, har ni sett hur Suzanne Reuter ser ut? Hon måste bara vara rökare eller varit. Hon så otroligt rynkig och hon är ändå "bara" 59 år. Nej, men jag jämför lite med min mor som är 60 och hon är låååångt ifrån så där rynkig kan jag lova. Såg nästan ut som, i vissa scener, att dom liksom lagt på som en mask. Hmmm...

Iaf så utspelade sig filmen på ett supermysigt pensionat. Vet inte om det finns i verkligheten, ska googla på det. Vart så otroligt sugen på att boka en natt på ett sånt ställe och bara åka iväg med Dennis. :)

Ha en fortsatt bra kväll, kram!

Keps - Kappahl
Kofta - H&M
Halsband - Guldfynd
Ring - Indiska
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar