Leta i den här bloggen

söndag 13 november 2011

TIDERNA FÖRÄNDRAS

Tanken från början var så här!
Men det slutade med att det blev så här!
Hej på er!

Sorry för kasst bloggande, blir så ibland.
Grrr, va irriterande det är att det inte går att fota med systemkameran. Bilderna med mobilen är ju inte i närheten. Sen tycker jag det är riktigt jobbigt när Dennis fotar för jag kan inte slappna av alls... Ja, ja ni fick ju iaf se min outfit för igår kväll. Den svarta polo-klänningen är ny och den köpte jag på Cubus för 99 kr, kap! :) Den mönstrade klänningen är från Kappahl och den köpte jag i somras.

Som vanligt nu när jag man är gravid och nykter så är man taggad för fest innan men sen när man väl är där så är det ju bara så trist. :( Eller så kan inte folk festa som förr, vad vet jag, haha.. Nej men det kommer liksom aldrig igång, alla bara sitter och snackar och inget mer än så händer. Jag hade redan tröttnat innan klockan slog tio.

Idag sov vi enda till 9.30, skönt. Blev en promenad på 1 mil på förmiddagen, riktigt skönt väder var det. Sen har vi bara tagit det lugnt. Nu ska vi strax hem till min mamma och pappa på farsdagmiddag, nice! Ska fota en outfit-bild också. Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar