Leta i den här bloggen

måndag 28 november 2011

DAGENS




Vecka 29 + 3.

Hejsan på er!

Sen uppdatering idag. Fick veta när jag kom hem att Dennis skulle jobba inatt så han var hemma. Så då passade vi på att ta en heldag på Erikslund. Har inhandlat färg till sovrumsväggarna, köpt lite nya lampor (vi har så dålig belysning på vissa ställen i hemmet). Så vi har hållt på donat en massa sen vi kom hem och det blir så himla bra. :)
En promenad fram och tillbaka till Åkrahallen har jag hunnit med också så man fick lite motion och frisk luft.

Gick jättebra att jobba igår iaf, hade lite småångest för det eftersom jag varit dålig men det gick kanon. Har tagit åt mig lite extra imorrn också t o m. Skulle egentligen jobba dag men kör dygnspass. Blir ju dock lite långt för jag jobbar dag på onsdag också men jag har den andra assistenten med så då får man lite avlastning.

Direkt efter jag slutar på onsdag ska jag till tandläkaren. Kan ju bli spännande, inte gjort en undersökning på snart tre år.

Längtar så till på fredag, då ska jag och Dennis äntligen åka till Sthlm och bo på hotell och så blir det Skansens julmarknad på lördag, mysigt. Kram

Tröja - Nelly.com
Knästrumpor - Lindex
Kilklackar - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar