Leta i den här bloggen

fredag 18 november 2011

DAGENS


Klänning från Monki, kilklackar från Skopunkten.

Detaljer: örhänge och klocka från Ur&Penn.

Nya pannbandet från Lindex. :)
Chippen!

Ja, idag känns det inte som jag gjort nånting vettigt. :S Var ju som sagt till Västerås på förmiddagen. När jag kom hem så käkade jag lunch, drack kaffe med Dennis när han kom hem. Sen var vi till Järnboden och köpte lasyr till våran stockpanelsvägg så nu målar Dennis för fullt.

Jag ska faktiskt byta om till träningskläder och ta mig upp på mitt gåband. Premiär sen i vintras faktiskt. :) Blir ju så mörkt snabbt nu så då kan det vara skönt att få promenera inne.
Blir nog inte så länge dock. Efter min mils promenad som jag gjorde i söndags så fick jag väldigt, väldigt ont utsida höft och upp i svanken liksom. Blir lite orolig att få mer ont så några såna långa promenader blir det kanske tyvärr inte. :(

Sen blir det matlagning iaf och Idol antar jag. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar