Leta i den här bloggen

söndag 20 november 2011

CRAVINGS

Wildflower by Kenza, 995 kr.
Jeffrey Campbell Everest 1649 kr
Jeffrey Campbell Tardy 1649 kr
Dinsko 499 kr


Klänning från H&M Mama 349 kr
Mitt gravid-craving.

Okej, här har ni mina cravings just nu. Klänningen från H&M fick vara med den å för jag tycker den är så söt. Har varit och klämt några gånger på den men inte testat den. Sen vill jag bara så himla gärna ha ett par nya heels. Kanske för att jag känner att det är helt hopplöst och tråkigt att köpa några nya kläder just nu. Det är såååå tråkigt att klä sig i dagens läge. Jag känner mig verkligen inte fin i nåt, bara stor. Så ett par nya skor skulle göra det lite bättre kanske. ;)

Sen till mitt superkonstiga gravid-craving. För det måste ju ändå vara för att jag är gravid.....eller? :)
Ja iaf, jag har nog alltid tyckt att det luktar lite gott att sniffa på skumgummi. T ex hade en vän förut en sån där mjuktennisboll som jag brukade lukta på. Men nu, jag känner hela tiden att jag vill sniffa, sniffa, sniffa. Haha, ni måste tycka jag är knäpp. Men som t ex madrassen som ligger i spjälsängen vi köpte. Jag vill så gärna bara rycka en bit och ha med mig och lukta på. När jag sminkar mig så använder jag mig av såna här makeup-svampar och jag har en sån och sniffar på nu (en ren alltså), haha. Inte riktigt samma som skumgummimadrass men nästan. Men visst är det helt sjukt?! Det är ju riktigt skumt beteende.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar