Leta i den här bloggen

tisdag 22 november 2011

DAGENS




Voilà! Se så där gott folk, nu är det ordning på "dagens"-bilderna igen! :)

Jag började iaf må bättre så fort jag fixat mig och kom ut i friska luften. Vet inte vad det var.
Jag är faktiskt ledig i tre dagar i rad nu och det känns helt otroligt skönt. Mitt schema är inte det ultimata, tyvärr. Jag jobbar ju en del dygnspass och är aldrig ledig mer än två dar i rad.
Men jag har väl mig själv att skylla som var med och gjorde schemat och tänkte inte alls på det då. Men nu så fick jag tre dar här (går inte in på orsak, har dock inte med mig att göra, så ni vet) och det känns bara för jäkla gött.

Så idag har det varit en lugn och skön dag med lunch då och så föräldrargruppen på em. Tråkigt att det var sista gången och att jag missade en av gångerna men, men...
Bestämde iaf med två av tjejerna att vi ska se till att ha kontakt från nu. Vi stod och pratade ganska länge efteråt och det är väldigt nyttigt (iaf för mig) att dela sina tankar kring allt.
Den ena av dom ska ha samma datum som mig och det är lite kul. Får se hur mycket det kommer skilja sen eller om det blir samma dag kanske. :)

Imorrn ska jag nog ta mig iväg till returen och slänga lite skit. Tycker om att rensa ur och framförallt att åka dit, känner mig duktig på nåt sätt, haha. Ska ta mig ut på en promenad också hade jag tänkt. Har inte gått sen i lördags nu eftersom jag hade så ont i söndags. Men jag vill inte låta mig hindras. Jag får panik att inte röra på mig. Kram

Keps och tischa- Kappahl
Halsduk - Gina
Jacka - Ellos
Kjol - H&M
Boots - Skopunkten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar