Leta i den här bloggen

lördag 26 november 2011

FINALLY BETTER



Hej på er!

En ny människa idag, jag tackar gud för det! Haha.... Men nu äter jag ju då postafen iaf så det kanske hämmar illamåendet. Det har gått hur bra som helst hela dagen och jag har ny krafter iaf. Vi började denna lördag med en mysig långfrukost på Johanssons med Matta och Sofie.

Sen har resten av dagen bestått av julpyntning och städning så nu är det så fint här hemma. Ja, ni ser ju lite utav det. Älskar det fina hjärtat mamma har gjort till mig som hänger på ytterdörren. Och mina nya julgardiner från Jotex, helt perfekta. Behövdes inte ens läggas upp. :)
Konstigt nog hittade jag inte på adventsljusstaken som man jag brukar ha mossan i så jag gjorde en enkel variant i min vas/kruka som jag köpte till mitt höstpynt förut. Det blev ju bra, tyckte jag. :)

Nu ska jag och Dennis åka och hämta kinamat sen blir det "Så mycket bättre" hos Matta och Sofie. En perfekt lördag helt enkelt. Imorrn är det dygnspass som gäller så då hörs vi på måndag igen. Kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar