Leta i den här bloggen

måndag 14 november 2011

FRÖKEN NOJJIG

Det här härliga kittet fick jag på brevlådan idag. Brukar lite titt som tätt prenumerera på tidningen Chic och nu hade dom ett sånt bra erbjudande, tyckte jag. 15 nr för 229 kr + detta prova-på-kit från Clarins. Så nu ska det testas krämer. ;)

Jaha, nu sitter man här och räknar ner tiden inför bussresan inatt. 3 timmar kvar tills vi ska åka. Oj, som jag har nojjat och bekymrat mig idag, haha... Nej, men jag blir så himla lätt uppstressad över sådan här saker. När jag inte riktigt vet vad jag ska ta med mig, vad saker och ting innebär o s v. Nu är jag glad som har tre tjejer till med, tänk om man varit själv. Hualigen, säger jag bara!
Jag kan t ex bekymra mig över att jag måste ju faktiskt borsta tänderna imorrn bitti. Och jag vill ju inte sitta på en buss hela natten med smink som sedan sitter under ögonen när vi kommer fram så därför måste jag så klart ta med mig sminket. Och vad ska jag äta på bussen och vad ska jag ha på mig. Nej, men ni fattar. Big problems deluxe, hahaha.... Nä, nu ska jag skärpa mig. Det ska iaf bli väldigt kul och spännande och jag ser fram emot vårat lilla äventyr. Känns lite som ett måste att ha bockat av Ullared på "to-do-listan". :)

Kanske blir nån mer bloggning om jag har tråkigt innan jag blir upphämtad av Emilie. Kramis


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar