Leta i den här bloggen

torsdag 17 mars 2011

DAGENS SNACKIS


Fick till en outfit idag, trodde inte det. Jag och Dennis åkte och handlade och eftersom jag hade typ grinat sönder mitt ansikte till filmen var jag tvungen att sminka över det så gott det gick, haha. Jag älskar verkligen mina gröna byxor, ni märker nog det. Mycket bra köp av mig. :)

Gillar verkligen när mitt hår när det är som på bilden. Låter det bara sjävltorka efter dusch och struntar helt att borsta det. Blir härliga lockar då... :)

Jag var iaf ut på en löprunda och det blev 7,3 km idag och det var sååå tungt. Men det var så konstigt. Kändes verkligen som att det gick i snigelfart och tänkte att det skulle bli en kass tid. Eftersom min runkeeper mäter min/km så har jag börjat kika det. I tisdags när jag sprang blev snittet 5.55 min/km medans det idag blev 5.35 min/km. (!) Så det gick alltså fortare idag fast att det kändes som jag sprang så sakta. Men det är väl så, man tar det väl mer lugnt när man vet att man ska springa långt också.

Hallå, märker ni vad jag börjat skriva mycket senaste tiden? Själv gillar jag inte att läsa bloggar där det är mycket text men det känns bara som jag har mycket att skriva nuförtiden. ;)

Jag är så glad just nu för jag pratade med Flinkis för en timme sen och hon berättade att hon är hemma!!!! Åååå, det kommer bli en sån underbar kväll på lördag. Både Sofie, Maria och Hulda. Det kan inte bli bättre. Jo så klart, om Emma också skulle vara med så hade det varit fulländat. ;) Jag testade min outfit i förrgår också och det kändes kanon. Det röda linnet från Lindex blir det sen får ni se resten på bild. :)

Polo - H&M
Byxor - Lindex
Kilklackar - Nelly.com

1 kommentar:

  1. Jag vill jag vill jag vill! Och kanske jag kan också... vi får se. Kram

    SvaraRadera