Leta i den här bloggen

tisdag 29 mars 2011

JAG, IDAG

Ja, så här har har min dag då sett ut. Men faktiskt så börjar jag känna mig lite bättre nu. Klart det fortfarande är lite karusell i magen men jag har ändå lyckats äta en källarfranska med ost för någon timme sen så det är ju positivt. Jobbigt det där när man börjar känna lite hunger igen men inte sug efter nånting. Dennis köpte vaniljyoghurt åt mig också och det slank ner bra.
Nu håller jag tummarna att jag kan äta min goda frukost imorrn bitti, för den saknar jag, haha. Tänk så viktig mat kan vara! :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kryar snabbt gumman! Inte kul att vara magsjuk :-(
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. Du är snäll Vivvi! Börjar kännas bättre nu och hoppas att det känns mkt bättre imorrn! :) kram

    SvaraRadera