Leta i den här bloggen

torsdag 3 mars 2011

DAGENS





Idag har jag målat mina naglar med IsaDoras "Baby Blue" och vitt graffiti-lack.

Skoja skön löptur det var då! Heeelt underbart med vårkänslor. Jag sprang 7,4 km och det gick jättebra. Har ju inte sprungit på ett tag nu eftersom jag bara tränat skidor men kondisen finns ju där iaf.
Nu ska jag koncentrera mig helt på löpningen. Tänkte ju då försöka fixa Göteborgsvarvet på 2 h. :)

På eftermiddagen har jag varit på stan med Soffan och Neo, jättemysigt. Sofie är en sån underbar vän, hon sa så snälla och fina saker till mig idag så jag blev alldeles rörd. Love you girl...

Checka in hatten jag köpte då på H&M för 50 kr (rea). :) Har länge velat haft en och nu kände jag att den här fick det bli. Älskar den!
Köpte även en annan sak som ni får senare. Fast ni har sett det förut bara det att nu är det mitt. ;)

Polo, kjol och hatt - H&M
Sneakers - Converse

1 kommentar: