Leta i den här bloggen

söndag 20 mars 2011

YESTERDAY

Brudar! Jag, Hulda, Emma, Erika och Erica!
Ni är underbara mina tjejer! Sofie och Maria
Isa, Johanna, Sofie och Sandra.
Dennis, Matta och Bergek!
Bättre outfit-kort än så här blev det icke, glömde liksom av det i allt. :)
Jag och Soffan!
Det, numer, gifta paret Mathilda och Peter var på besök från Katrineholm. Samtalar med Berga!
Skönheten Sandra!
Månsson tokar!
Cissi är grymt snygg i sin lugg!
Emma kom som en överraskning och då hade jag alla mina bästa samlade!
Finaste Karin!
Aston var med och parta han å.

Hejsan svejsan!
What a night last night! Love it! :) Vi hade så grymt kul igår och alla var på sånt jäkla bra humör. Jag ångrar som sjutton idag att jag inte filmade nåt från när alla stod här i vardagsrummet och dansade satan, vilket drag det var. Och man kan undra hur många gånger In the Club spelades egentligen, haha.
Det var iaf jättesvårt att välja ut bilder, hade många fina kort på kameran idag när jag kikade.

Idag började dagen iaf med att Matta och Sofie kom över och åt frukost med mig, Dennis och Maria, så trevligt. Sen blev det promenad upp till mamma och pappa för söndagsmiddag, gött. Känns jäkligt bra att man kom ut ett tag idag iaf när det är så fint väder.

Sist men inte minst så skriver jag det här också: GRATTIS min bästa vän, Emma, som fyller 29 år idag! Ser fram emot lördag när vi ska hänga alla fyra!

Ha en fortsatt bra söndag kära ni! Kram

1 kommentar:

  1. Härligt härligt! Verkar som ni hade en toppenfest ;-) Själv fick jag jordens huvudvärk och åkte hem tidigt. Kom aldrig till Hotan ens...suck, och jag som typ aldrig går ut...:(

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera