Leta i den här bloggen

onsdag 23 mars 2011

LIKE IT




Fick hem H&M`s spring/summer tidning igår och då blir man ju skapligt sugen på en massa fint. Man får ju mycket mer inspiration genom att kika i den mot deras riktigt tråkiga hemsida.
Klänningen är ju verkligen helt underbar, skapar ha-begär.
Börjar ju även bli sugen på en ny bikini och tyckte den svarta var väldigt fin, speciellt med det hornformade smycket. Men jag tycker även det skulle vara kul att testa att ha baddräkt i sommar. Den röda med volangen är ju bara för läcker!

Hörrni, jag tror jag slog personrekord på löpningen idag. Hua, vad jag låg i kan jag säga. Det blev 6,5 km och jag snittade 5.26 min/km. :) Har nog inte sprungit så bra förut. Gud vad glad man känner sig efteråt.
Just det, jag skyller min "fetto-fula-känsla" på att jag fick mens också, haha. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar