Leta i den här bloggen

lördag 12 mars 2011

LEDSEN MEN OKEJ ÄNDÅ...

Ny topp från Gina Tricot med skinnlappar på axlarna, I like.

Haha ser ju ut som att jag är skitfull på bilden... Men det är jag inte, bara ledsen, så klart, för min Danny... Jäklar va besviken jag blev!
Men alltså, jag tycker absolut att Eric var den värdiga vinnaren efter Danny. Hans låt är okej men inte alls som In the club. Popular blir bäst när man ser uppträdandet, helt klart och Eric Saade är skitssnygg han också. ;) Men Danny är den bästa sångaren och dansar hetast och är snyggast. Hahahaha, jag är 29 år och låter som värsta fjortisen men det skiter jag i. Dennis blir tokig på mig också. Han skrek rakt ut när Saade vann, bara för att retas.

Vi har brorsan här btw. Karin är i Stocken nämligen så vi bjöd över pöjchen så slipper han va ensam. Men nu är det jag som är ensam för nu sitter dom på övervåningen och gör musik. :)
Har precis iaf haft en snack med Flinkis i luren, det var trevligt.

Jag tyckte hon kunde komma hem nästa helg för idag bestämde JAG att jag och Dennis ska ha lite partaj. Är ju 30+ på hottan och dessutom har inte jag och Dennis haft nån fest sen inflyttningsfesten i somras och det är ju även den enda festen vi haft hittills så nu är det dags. :) Jag vet exakt vad jag ska ha på mig...redan. ;) Tihi...

Nu får det bli godnatt till er. Jag lär kika in Dannys performance igen. ;)
Imorrn har vi INGA planer och det känns faktiskt skönt. Kram och natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar