Leta i den här bloggen

söndag 6 mars 2011

IGÅR & IDAG




Jag igår kväll: Polo - H&M, byxor - Lindex, halsring - Items by Johanna, kilklackar - Nelly, svart ring - Kicks
Självklart fikade vi på Waynes idag, gott så man dööör. Kolla in baljan med latte. ;)
Införskaffade mig ett par svetsarbrillor idag, haha. Skämt och sido, köpte dessa solisar på Gina Tricot och ja, och dom är stora men jag gillar`t. :)

Okej, nu är jag ännu tröttare än vad jag var igår, haha. Men vilken trevlig dag vi haft i Valbo idag. Jag har köpt två par byxor, en tröja, en skjorta, ett par solisar och ett par örhängen så jag är mer än nöjd.

Är dock lite tveksam till ett par av byxorna. Ett par mönstrade från H&M, kan vara dom som är på tv-reklamen just nu för 99 kr. Dom är ju rätt coola men det är bara det hur det sitter baktill som jag är lite tvekig till... Men för det priset kunde jag inte låta bli. Ska testa lite mer här hemma få se. Ni ska få se det jag köpt men det blir en annan dag. :)

Ni ser ju även hur jag såg ut igår kväll. Ganska enkelt men ändå lite piff med röda läppar. Det var en trevlig kväll och det blev inte så sent, det var skönt.

Hörs imorrn, kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar