Leta i den här bloggen

torsdag 31 mars 2011

DAGENS



Kameran vill visst använda blixt ibland och ibland inte. Därav ljusskillnaderna på mittenbilden och det övriga två. Då har jag klartgjort det. :) Ja, men se på fan, fick till en dagens idag t.o.m. :)

Efter jobbmötet mötte jag faktiskt upp Emma och Viggo i lekparken. Kände att jag behövde träffa en vän och bara få vara ute ett tag och få lite frisk luft. Det gjorde mig gott iaf!
Har testat en outfit för imorrn kväll också, ni får en liten sneak peak senare... Men jag känner att jag vill ha lite discoglam för jag tycker September känns lite discoglam. ;)

Jacka - New Yorker
Brillor, sjal och tröja - Gina Tricot
Långkjol - Lindex
Sneakers - Diesel

2 kommentarer:

  1. Glöm inte att Ebbe var med också! ;-)

    SvaraRadera
  2. Haha lätt att förglömma den lille parveln i vagnen... ;) Emma, Viggo och Ebbe ska det va! :)

    SvaraRadera