Leta i den här bloggen

måndag 7 mars 2011

KORSNING


Jag sa det till min jobbarkompis idag: "- Det känns som jag supit en riktig 2-dagars i helgen".
"-Ja men har du inte det då", sa han. ICKE!
Så jäkla sliten jag är, förstår inte. Kan jag inte bara bli sjuk på riktigt då. Hålla på och fjutta med att vara snorjärs och hängig men ändå inte så risig att jag kan ligga hemma. Äh, blir så trött på det här. Har inte rört på mig på 3 dagar heller och får panik över det.

Som tur var hade jag kortdag på jobbet idag och slutade redan 13.30. Så nu har jag precis kollat klart på en film, " Eat Pray Love", hette den och den var kass. Typiskt mig att hyra dåliga filmer. Man trodde ju att det skulle vara bra när både Julia Roberts och Javier Bardem är med men icke.

Örhängen på bilderna var dom jag köpte igår, från JC. Men idag körde jag bara på ett i ena örat.

Ikväll ska jag titta på barnafödande på 4:an och bli ännu mer rädd. ;) Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar