Leta i den här bloggen

torsdag 31 mars 2011

SKINNY BITCH, HAHA...

Jag är så störd som lägger upp en sån här bild, haha. Men jag var bara tvungen. Nästan 2 kilo ner nu under dessa tre dagar av magsjuka. Man känner sig genast väldigt mycket smalare.

Igår hade jag verkligen ingenting att blogga om. Funderade både en och två ggr om jag ska göra något inlägg men kunde inte komma på om vad. Luften gick väl ur mig efter alla inlägg i tisdags. ;)
Kunde iaf äta skapligt igår, både lunch och middag. Men vilken tid det tar att bli helt återställd, vill ha mitt liv tillbaka nu. Fortfarande inte druckit kaffe, 3 hela dar har det gått. Skaplig urrensning iaf.

Ska nog sätta på en kanna kaffe nu och testa lite. Kl 14.00 ska jag även på jobbmöte. Imorrn har jag ju då tänkt jobba iaf. På kvällen ska vi ju till Västerås också. Snacka om att man inte varit taggad överhuvudtaget men det ska nog ordna sig... Ska nog iaf ta det ganska lugnt. Inte så smart att dra i sig en vinare det första man gör efter magsjuka kanske. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar