Leta i den här bloggen

söndag 27 mars 2011

DAGENS




Köpte fjädrar och hänge på Panduro igår och fixade ett örhänge. Var egentligen tanken att jag bara skulle köpa hängen för jag har ett halsband med svarta fjädrar som gått sönder så jag tänkte ta dom. Men jag tyckte dessa var så fina så då köpte jag dom å. :)

JAAAAA! Salas damlag gick upp i elitserien!!! Helt sjukt bra ju! Man blev nästan lite rörd när slutsignalen gick och det var klart. Dom är så duktiga.

Ja, denna dag har annars gått i ett känns det som. Först lite pyssel med veden i en timme, sen löptur på 6,5 km. Och så först lite herrinnebandy men det var mest för att träffa Sofie och Neo och efter det då dammatch. Men det känns härligt. Gillar att göra saker, speciellt en söndag.

Just det, jag har bokat en klipptid också. Måste, måste, måste kapa. Det är sååå slitet. Vill alltid göra nånting annorlunda men sen fegar jag ur. Eller, jag gillar ju verkligen mitt långa hår, har inte lust att klippa upp det eller nåt annat drastikt. ;) Får se...
Men jag var i Västerås igår och såg att salongen i Igor körde klippning och folieslingor för 890 kr.
Det är ju ett jättebra pris så nu vill jag nog gå dit. Någon som vet om det är bra där?

Ikväll ska jag kika in nya svenska serien Stockholm-Båstad, får se vad det är.

Kofta - Rut m.fl.
Linne - Cubus
Byxor - Lindex
Skor - Nelly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar